Цагдаагийн байгууллага нь өөрсдийн үйл ажиллагааны чанар, хүртээмжийг нэмэгдүүлэх, сайжруулах зорилгоор иргэдээс нээлттэй байдлаар санал асуулгын судалгаа авсан байна.
Иргэдийн хариултыг танилцуулахад,
- Дуудлага өгснөөс хойш цагдаагийн алба хаагч ирсэн хугацааг
- 2124 буюу 50.3 хувь нь “1-15”,
- 1154 буюу 27.3 хувь нь “16-30”,
- 945 буюу 22.4 хувь нь “31-ээс дээш” минут гэж хариулжээ.
- Дуудлагаар очсон цагдаагийн алба хаагчийн харилцаа хандлага, мэргэжлийн ур чадварыг
- 2867 буюу 67.9 хувь нь “сайн”,
- 800 буюу 18.9 хувь нь “хэвийн”,
- 556 буюу 12.2 хувь нь “хангалтгүй” гэж хариулжээ.
- Дуудлага, мэдээллийг шийдвэрлэсэн байдлыг
- 2635 буюу 62.4 хувь нь “сайн”,
- 797 буюу 18.9 хувь нь “хэвийн”,
- 791 буюу 18.7 хувь нь “хангалтгүй” гэж хариулжээ.
Сэтгэл ханамжийн судалгаанд хамрагдсан иргэдийн 88.6 хувь хангалттай үнэлгээ өгсөн байна.
Харин хангалтгүй үнэлгээ өгсөн 315 иргэнтэй холбогдоход,
- Ёс зүйгүй, үл хүндэтгэсэн-80
- Хууль зүйн үндэслэлгүй, хэт нэг талыг барьсан, бүрэн шийдээгүй-122
- Үүний дийлэнх нь барилгын ажил явагдаад амраахгүй байна гэсэн дуудлагатай холбоотой байсан
- Хугацаа алдаж ирсэн гэж-67 иргэн хариулт өгсөн байна.
Хэрэв иргэн Танд 102 дугаараас цагдаагийн байгууллагын үйл ажиллагаа, дуудлага, мэдээллийн шийдвэрлэлтэд үнэлгээ өгөх талаар мессеж ирсэн тохиолдолд тус холбоосоор хандаж нээлттэй судалгаанд хамрагдах боломжтой.
0 сэтгэгдэлтэй